دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چند نقطه چین

ساده نباشو دل نباز ، به من که از تو دورمو به من که تو آغوش تو ، همیشهسوت و کورمو همیشه به محبتت ، به شرحی مستحقمو به چشم تو همیشه من ، بدم فقط تو خوبی و توهم همیشه این وسط ، بودی یه بازیچه همین به هر کی گفتی بدمو ، که خوب بمونی نازنین تا هیچکی از دلت نخواد ، بپرسه از پاکیت و این آخره سر شد باعثت ، . . . گذشتم از دلت ببین توهم مثه منو دلم ، سرد شو و سردی کن یدم بیا نگاهمم نکن ، پریده عشقتاز سرم حتی نمیگم که بهت ، چی شد ازت برید دلم فقط برو ، همین و بس ، حرفی ندارم بزنم لبای سردم رو لبت ، نداره گرمی نازنین سردی احساس منو ، از تو نگاه من ببین رو سینه ی بی اعتنام ، نذار سرترو بیش از این تن برهنمم فقط ، واسه تو بود ( چند نقطه چین ) وصله ناجورمو تو ، نمی شه بگذری ازم دل بکن از دلی که نیست ، اسیرعاشقی یدم خیره نشو به چشممو ، خیره نمون به صورتم یا بی خیال شو یا برو ، همینهحرف آخرم حتی نگاهمم نکن ، نگی هنوز مال منی خیالت آسوده گلم ، دلی نموندهبشکنی پر از سکوتم تو ولی ، غرقِ سرودن از منی ببخش گلم ساده بگم ، کاش از دلم دل بکنی ......

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 21:15 | |